Ekonomi

Yayımlanma Tarihi: Aralık 7th, 2013 | Haber Editörü: Gülşah Mutlu

0

Online Reklamdaki Artış!

2010 yılı itibariyle online reklamlar gazete reklamlarının önüne geçerek gazetelerin bir önceki seneye göre %6.6 düşüşe geçmesine sebep oldu. Basılı yayın 22.8 milyar dolar ile büyük bir düşüş yaşaken sadece Birleşik Devletlerde online reklam sayısı %13,9 yükselişe geçti.

2011 yılında gazete reklamındaki düşüş ön görülmüştü. Global kriz neticesinde gazete reklamları daha da azalarak gelecek yıllarda kayda değer bir öneminin olmayacağı düşünülüyor. eMarketer CEO’su Geoff Ramsey “Uzun zamandır bu düşüşü görüyorduk, online reklamın gazete reklamlarına göre yükselişinin 2014 yılına kadar çift haneli olarak devam edeceğini tahmin ediyoruz. Toplam reklam harcamasının ise 40 milyar olacağını ön görüyoruz.” açıklamalarında bulundu

Haber Etiketleri: , , ,


Haber Editörü Hakkında



Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yukarı Dönün ↑
  • En Son

    Takipçiler

  • Sosyal Medya Üzerinde Tam Haber !