Sosyal Medya

Yayımlanma Tarihi: Kasım 28th, 2013 | Haber Editörü: Gülşah Mutlu

0

LinkedIn’de Bir Adım Önde Ol

LinkedIn profilimize eklediğimiz bilgiler büyük önem taşımakla birlikte aynı zamanda bizi iş dünyasına tanıtan yüzümüz olarak da büyük önem taşıyan son zamanların en çok tercih edilen sosyal paylaşım sitesi. Bu sebeple LinkedIn profilimizi doldururken gerek eğitim bilgilerimiz gerekse deneyimlerimiz, sertifikalarımız hakkında doğru ve tam bilgi vermek artık yeterli değil. Bilhassa LinkedIn arama kriterlerinde öne çıkmak artık daha önem kazanmaktadır. İş veren ve diğer rakiplerinize kendinizi göstermek ve bir adım önde olmak için anahtar kelimeleri iyi bir şekilde kullanmak gerekmektedir.

LinkedIn Arama sonuçlarında ön sıralarda yer almak, diğer kullanıcılardan bir adım daha önde olmak için öncelikle organik ziyaretçiler için anahtar kelimeleri doğru kullanmalıyız. Bunun için de işimizi, ilgi alanlarımızı, sektör ve deneyimlerimizi tanımlayabilecek en doğru anahtar kelimelere profilimizde yer vermeliyiz. Bizimle aynı işi yapan milyonlarca kullanıcıdan öne geçmenin altın kuralı anahtar kelime kullanımıdır. Kısaca Google’de siteler için yapılan Seo hizmetini LİnkedIn profilimize taşımakta yarar var.

Dikkat edilmesi gerekilen bir diğer nokta ise popüler anahtar kelime seçme eylemidir. Anahtar kelimeleri çok sık kullanacağınız bölümlerden bir diğeri ise “İlgi Alanları” bölümüdür. Genel kullanılan anahtar kelimelerden kaçınılması gerektiği gibi örneğin dokor iseniz sadece doktor yazıp bırakmamalısınız. Etiket ve anahtar sayısını arttırarak aramada çıkma şansınızı yükseltmelisiniz. Böylelikle 200 milyon kullanıcıya ulaşan LinkedIn aracılığıyla Google, Bing, Yandex gibi arama motorlarında da bir adım önde olma fırsatı yakalayabilirsiniz.


Haber Editörü Hakkında



Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yukarı Dönün ↑