Dünya

Yayımlanma Tarihi: Aralık 12th, 2013 | Haber Editörü: Gülşah Mutlu

0

Kibar Müşteriye İndirim!

Fransa’da bulunan bir restoranda müşteri tutum ve terbiyesine göre fiyatlandırma işlemi yapılıyor. Fransa’nın Nice kentinde yapılmaya başlanan bu uygulama ile birlikte restoranda kibar ve terbiyeli olan indirimi kapıyor. Nice kentindeki “Petite Syrah” isimli restoranta bu uygulamadan sonra ilgi arttı. Müşterilerin yüzünü güldüren bu yöntemle birlikte hem müşteriler kazanıyor hem de satışlar artıyor. Üstelik mutlu ve seviyeli bir ortam imkanı da sunan restorant, yerel bir gazetecinin haberi ile ortaya çıktı. Gazete tarafından restorantın menüsü tweet olarak sosyal medyada paylaşıldıktan kısa bir süre içerisinde büyük ilgi gördü.

Restoranın sahibi Pepino ve eşi Reeni 3 yıl öncesinde açtıkları restoran hakkında The Local gazetesine Bir şaka olarak başladı çünkü öğle aralarında herkes çok stresli geliyordu ve bazen kahve sipariş ettiklerinde bize kaba davranıyorlardı” diyor ve ekliyor: “Bu da bizim ‘Sakinolun ve yolunuza devam edin’ deme şeklimiz. İnsanların Fransız hizmetinin kaba olduğunu düşündüğünü biliyorum ama müşterilerin meşgul olduklarında kaba davrandıkları da bir gerçek.”Restoran sahipleri bu fikri internette dolaşırken bulmuş. İşler kötü giderken hatta restoranı kapatmayı düşünürken bir anda bu ilginç uygulama sayesinde işler tam tersine dönmüş.” şeklinde konuştu.

 

Haber Etiketleri: , , , , , , , , ,


Haber Editörü Hakkında



Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yukarı Dönün ↑